Talkstar nedir?
Talkstar, kullanıcıların ünlüler, etkili kişiler ve alanında uzmanlarla özel görüşmeler gerçekleştirebileceği bir platformdur. Bu sayede kullanıcılar, bilgi ve deneyimlerini paylaşarak öğrenme, başkalarından ilham alma ve bağlantı kurma imkanı yakalarlar.
Talkstar'ı indirmek ücretli mi?
Talkstar’ı indirmek ve üye olmak ücretsizdir.
Talkstar ile kişisel verilerim güvende mi?
Evet sitemizdeki bilgileri SSL sertifikası ile korunmaktadır. Kredi kartı ödeme ve kart bilgileri saklama alt yapımız, ödeme sistemleri konusunda lider altyapı sağlayıcılardan Craftgate tarafından sağlanmaktadır.
Görüşmeler nasıl ve nerede gerçekleşiyor?
Görüşmeler, Talkstar mobil uygulaması ya da web sitesi üzerinden gerçekleştirilir. Görüşme talebiniz onaylandığında, belirlenen tarih ve saatte web sitende ya da uygulama içinde görüşme yapabilirsiniz.
Görüşme süreleri ve fiyatları nasıl belirleniyor?
Görüşmelerin süresi ve fiyatları, uzmanlar ve yetkili kişiler tarafından belirlenmektedir.
Hangi platformlarda kullanılabilir?
Talkstar, iOS ve Android platformlarında kullanılabilir. Uygulamayı App Store ve Google Play Store'dan indirebilirsin. Görüşmeleri web üzerinden yapabilirsiniz.
Hangi kategorilerde uzmanlar bulabilirim?
Talkstar birçok kategoride hizmet sunmaktadır. Bunlar; Fitness/Spor, Ünlüler, İş dünyası, Bilişim Teknoloji, Fenomenler, Psikolojik Danışmanlık, Estetik Güzellik, Astroloji, Ev Dekorasyon, Moda, Kişisel Gelişim Koçluk, Sağlıklı Yaşam Beslenme, Performans Sanatları, Gezi, Gastronomi, Fat Tarot ve Metafizik alanlarını içermektedir.
Ödemeler nasıl yapılır?
Ödemeler, Talkstar uygulaması üzerinden güvenli bir şekilde kredi kartı ile gerçekleştirilir.
Görüşmelerimi nasıl planlayabilirim?
Görüşme talebinde bulunmak için, ilgilendiğiniz uzmanın profilindeki "Görüşme Talep Et" butonuna tıklayarak, uygun tarih ve saatleri seçerek talebini gönderebilirsin. Uzman talebini onayladığında, görüşme otomatik olarak planlanır ve uygulamadan bildirim alırsın.
Uzmanlar ve etkili kişilerle iletişim kurarken gizliliğim korunuyor mu?
Evet, Talkstar kullanıcılarının gizliliğine büyük önem verir ve görüşmeler sırasında kişisel bilgilerinizin korunmasını sağlar. Uzmanların size fatura kesebilmesi için ad, soyad, adres uzmana aktarılır. Telefon numaranız karşı tarafta görünmez ve siz vermediğiniz sürece iletilmez.
Talkstar'da nasıl uzman olabilirim?
Talkstar’da yer alan konulardan herhangi birinde danışmanlık verecek düzeyde yetkinliğiniz olduğunu düşünüyorsanız, uygulama üzerinden “Uzman Başvurusu” sayfasından uzmanlığınıza ilişkin istenen belgeleri yükleyerek başvuru yapabilirsiniz. Başvurunuzun onaylanması halinde, Talkstar'da uzman olarak yer alabilir, hizmet bedellerinizi kendiniz belirleyebilir ve müsaitliğinize göre dilediğiniz saatlerde sizinle görüşmek isteyen kişilere hizmet sunabilirsiniz.
Talkstar'ın sunduğu avantajlar nelerdir?
Talkstar, dileyen herkesin Talkatar platformunda yer alan ünlüler, etkili kişiler ve uzmanlarla birebir görüşmeler yaparak, onların bilgi ve deneyimlerinden yararlanmasına ve onlardan ilham almasına olanak sağlar.
Yurt dışındaki uzmanlarla görüşebilir miyim?
Talkstar platformu çok yakında yurtdışından uzmanlara da açılacaktır. Bu sayede, farklı ülkelerdeki uzman ve danışmanlarla görüşme imkanınız olacaktır.
Seansıma nasıl katılabilirim?
Uygulamadan katılmak için: Görüşme talebiniz uzman tarafından onaylandığında, size bilgilendirme mesajı gelecektir. Gelen mesajın ardından uygulamaya giriş yapın. Görüşme saatinden 5 dakika önce geri sayım butonu aktifleşir. Görüşme saati geldiğinde bu butonda “git” komutunu göreceksiniz. Bu komutu gördüğünüzde butona tıklayarak görüşmeye katılabilirsiniz. Talkstar.app websitesinden katılmak için: Görüşme talebiniz uzman tarafından onaylandığında, size bilgilendirme mesajı gelecektir. Bu mesajın ardından talkstar.app’ta “giriş yap” butonuna tıklayarak giriş yapın. Randevular sekmesinden görüşmelerinizi görüntüleyebilirsiniz. Görüşme saatinden 5 dk önce geri sayım butonu aktifleşir. Görüşme başladığında “görüşmeye katıl” butonu aktifleşecektir, butona tıklayarak görüşmeye katılabilirsiniz.
İnternet bağlantım kesildi ve görüşmem kapandı yeniden nasıl katılabilirim?
Tekrar internete bağlandığınızda görüşmeniz devam etmekte ise; uygulama üzerinden “git” butonuna tıklayarak, web sitesinden ise “görüşmeye katıl” butonuna tıklayarak görüşmeye yeniden katılabilirsiniz. İnternet bağlantısından kaynaklı aksaklıkları önlemek için görüşme esnasında tercihen mobil verinizi de kullanabilirsiniz.
Uzmanlara nasıl güvenebilirim?
Platformumuzda yer alan uzmanlarımızın hepsi kayıt aşamasında tarafımıza ilgili diploma ve çeşitli sertifika bilgilerini ileterek danışmanlık veren, alanında uzman kişilerdir.
Görüşmeler kayıt altına alınıyor mu?
Hayır, görüşmelerimiz kayıt edilmemektedir.
Ödeme şekilleri nelerdir?
Mobil uygulamamız ya da talkstar.app websitemizde kredi kartınız ile görüşme satın alabilirsiniz. Bunun dışında bir ödeme yöntemimiz bulunmamaktadır.
Hesabımda nasıl değişiklik yapabilirim?
Mobil uygulamamızda, uygulamaya giriş yaptıktan sonra “Profil” simgesine tıklayınız. Gelen sayfada yer alan menüde “Üyelik Düzenle” butonu yardımıyla ilgili değişiklikleri yapınız, ardından da “Kaydet” butonuna tıklayarak işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
Talkstar.app websitemiz üzerinden ise, menüde göreceğiniz “profil” butonuna tıklayarak ulaşacağınız sayfada profil ayarlarına tıklayıp, dilediğiniz değişiklikleri yaptıktan sonra “kaydet” butonuna tıklayarak yaptığınız işlemleri kayıt edebilirsiniz.
Uzmanımla nasıl iletişime geçebilirim?
Uzmanlardan görüşme satın alma aşamasında onlara mesajınızı iletebilmeniz mümkündür. Bunun dışında, uzmanlar ile platformumuz üzerinden doğrudan iletişime geçilememektedir.
Ancak, sorun yaşamanız ya da bir sorunuz olması durumunda destek@talkstar.com.tr adresine e-posta gönderebilir ya da hem mobil uygulamamız, hem de web sitemizde yer alan “canlı destek” üzerinden uzman ekibimizle iletişime geçerek destek alabilirsiniz. Sizin için sorunuzu ya da sorununuzu uzmanınıza aktarıyor olacağız.
Kendime uygun uzmanı nasıl bulurum?
Hizmet almak istediğiniz kategoriyi seçip dilediğiniz uzman profillerini görüntüleyebilirsiniz. Veya doğrudan arama alanını kullanarak, hizmet almak istediğiniz uzmanın adı veya anahtar kelime ile de arama yapabilirsiniz.
Deneyim, Bana Sor ve Uzmanlık Alanları yardımıyla uzman hakkında gerekli bilgiyi edinebilir, kendinize en uygun uzmanı seçebilirsiniz.
Seansımı nasıl iptal ederim?
Uzman tarafından onaylanmış görüşmelerinizi seansınıza 24 saat kalaya kadar uygulama içinde bulunan “Gelecek Görüşmeler” sekmesinde “iptal et” butonuna tıklayarak iptal edebilirsiniz.
Web sitemiz üzerinden de seansınızı 24 saat kalaya kadar onaylanmış görüşmenizi “Randevular- Gelecek Görüşmeler” sekmesinden “iptal et” butonuna tıklayarak iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Ücret iadem ne zaman tarafıma ulaşır?
Bankanıza bağlı olarak iadeniz 5 ilâ 7 iş günü içinde işlem yaptığınız kartınıza iade edilecektir.
Bir uzmandan aldığım görüşme seans süresine kadar onaylanmadı, bu durumda ne yapmalıyım?
Uzmanlar tarafından onaylanmayan seansların ödemesi, bankanıza bağlı olarak 5 ilâ 7 iş günü içinde tarafınıza iade edilmektedir.
Uzman seansa katılmadı. Ne yapacağım?
Uzman ile görüşülerek, seansınız yeniden planlanacaktır.
Kaç saat kalaya kadar mevcut seansımı iptal edebilirim?
Görüşmenizi seans saatinize 24 saat kalaya kadar mobil uygulamada yer alan “Gelecek Görüşmelerim” bölümünden ya da websitemiz üzerinden Profil menüsünde “Randevular- Gelecek Görüşmeler” sekmesinden “iptal et” butonuna tıklayarak iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Görüşmenize 24 saat kalana kadar yapılan iptallerde herhangi bir kesinti yapılmamaktadır.
Görüşme esnasında bağlantı kurulamadı, ne yapacağım?
Görüşmede problem yaşadığınızda lütfen canlı destek ekibimizle iletişime geçiniz.
Uzman olarak katılma şartları nelerdir?
Seçtiğiniz kategorilerde ve de hizmet vermek istediğiniz alanlarda yeterli tecrübeye ve de gerekli sertifika/diplomaya sahip olmanız gerekmektedir.
Ayrıca, vergi mükellefi olmak veya içerik üreticisi vergi istisnası kapsamında kazançlarınızın vergilendiriliyor olması gerekmektedir. Bu konuda daha detaylı bilgiyi destek ekibimizden canlı destek üzerinden iletişim kurarak alabilirsiniz.
Hangi saatlerde görüşme alabilirim?
Platformun danışmanlar için belirlediği çevrimiçi hizmet sunma aralığı 08:00 - 22:40 saatleri arasındadır.
Uzmanlar takvim bilgilerini kendileri yönetmektedir. Müsait olma durumuna bağlı olarak danışmanınızın profilinden takvim bilgisine erişebilirsiniz.
Uzmanım takvimini güncellemiyor, ne yapmalıyım?
Dilerseniz, sizin için kendisi ile iletişime geçip ilgili talebinizi iletebiliriz.
Sizin için de uygunsa, yanıt almamız durumunda tarafınıza bilgi verebilmemiz için iletişim bilgilerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.